Slapend rijk: Dagje chillen voor €500,-

Het klinkt te mooi om waar te zijn: een dag op de bank hangen en daarmee €500 verdienen. Toch is dat precies de vacature die vandaag verscheen vanuit het Nederlandse boxershortmerk Pockies.
Slapend rijk: Dagje chillen voor €500,-

Niet gemotiveerd en geen teamplayer
De vacature, die sinds deze morgen online staat, vraagt om een kandidaat die ‘geen initiatief neemt,’ ‘geen teamplayer is’ en ‘niet gemotiveerd’ is. Wat moet hij of zij wel kunnen? Een dag lang in een boxer van het bedrijf op de bank doorbrengen. “Het is voor ons interessant om inzicht te krijgen hoe onze Vlaamse vrienden onze Pockies vinden,” vertelt Michiel Dicker, oprichter van het onderbroeken bedrijf. “Daarbij is het van belang dat degene die de baan krijgt zo lui mogelijk is. Dan krijgen we de beste resultaten.”

Vragenlijst
De gelukkige die de job krijgt dient aan het eind van de dag wel een vragenlijst in te vullen. “Zo weten we uit eerste hand hoe diegene de dag heeft beleefd en waar we onze boxer nog kunnen verbeteren” aldus Dicker. Voor de rest hoeft de bankhanger weinig te doen om het salaris van €500,- te ontvangen. “Gewoon rustig blijven liggen, tv kijken en ademen” zegt Dicker. Als je denkt dat jij het in je hebt kan je aanmelden tot en met XXX.

Over Pockies

Pockies started out in 2015 as a joke among friends when they created the first ever boxer shorts with pockets. Beyond all expectations, the first batch of underwear sold within no time laying the foundation to built their brand around their vision for Couch Couture. Pajamas, joggers, tees, thick socks and more followed and they have made it their personal life goal to spread comfort all over the planet