Sinterklaas en Kerstman delen bed

Intiemer dan dit gaan de feestdagen niet worden. Sinterklaas en de Kerstman. Meestal lopen de twee elkaar net mis in de decembermaand, maar dit jaar lijken ze elkaar te hebben gevonden. En hoe. De twee gulle gevers zijn samen in bed beland.
Sinterklaas en Kerstman delen bed

Met de tijd mee
Althans, als we de foto’s mogen geloven. De Kerstman zit zich op de rand van het bed aan te kleden terwijl de goedheiligman nog ligt met een zuurstok in zijn mond. De lege fles wijn en enkele kledingstukken op de grond lijken te wijzen op een wilde nacht. Dit jaar geen ruimte voor tradities, de heren gaan volledig met de tijd mee.

Op scherp
Het gaat om een campagne van boxershortmerk Pockies. Zoals veel bedrijven proberen het in te spelen op de feestdagen. “Elk jaar laaien de discussies over Nederlandse tradities weer op, dus het leek ons wel een goed idee om de boel op scherp te zetten,” vertelt Michiel Dicker, een van de oprichters van het bedrijf. “Daarnaast vonden we het Sinterklaas-Kerstman koppel mooi binnen de gedachte van de feestdagen passen.”

Suitsupply
Pockies is niet het eerste bedrijf dat homo’s in beeld brengt in een reclame. Eerder dit jaar ontstond er al ophef over een campagne van Suitsupply waar twee zoenende mannen te zien waren. Het bedrijf raakte op hun socials behoorlijk wat volgers kwijt. Ook bushokjes waar posters hingen werden beklad of vernield. Dicker maakt zich niet zo’n zorgen om eventuele negatieve reacties: “Bij ons is iedereen welkom. Als je hier niet tegen kan zijn er vast wel alternatieven.”

Over Pockies

Pockies started out in 2015 as a joke among friends when they created the first ever boxer shorts with pockets. Beyond all expectations, the first batch of underwear sold within no time laying the foundation to built their brand around their vision for Couch Couture. Pajamas, joggers, tees, thick socks and more followed and they have made it their personal life goal to spread comfort all over the planet